Odpowiedzi

2010-02-04T17:41:47+01:00
Mężny- odważny
ujrzeć- zobaczyć
zasuwać - śpieszyć się
odważny- śmiały
pieniądz- waluta
3 4 3
2010-02-04T17:43:04+01:00
Mężny - dzielny, nieulękły, nieustraszony, odważny, śmiały, zuchowaty mężny, zaradny
ujrzeć - dojrzeć , dostrzec, zauważyć, zobaczyć
zasuwać - biegać, mknąć, śmigać
odważny - ryzykancki, zuchwały
pieniądz - środek płatniczy, dewiza
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:45:29+01:00
Mężny - śmiały, nieustraszony, rycerski
ujrzeć - zobaczyć, dostrzec
zasuwać - wsuwać, zamykać
odważny - dzielny, bohaterski, ktoś kto niczego się nie boi
pieniądz - moneta, banknot, waluta
Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam :)
3 4 3