Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:40:25+01:00
Fryderyk chopin,wolfgang amadeusz mozart,jan sebastian bach

chyba o to chodzi co nie?
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:48:12+01:00
FORTEPIANU

Mark Knopfler, Jimi Hendrix, Frank Zappa, Jim Morrison i Carlos Santana.Briana Maya, Kirka Hammeta, Slasha i Eddie Vedder.

GITARY

Eric Clapton, Jan Akkerman, Santana, Steve Vai, Gary Moore
13 4 13