Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T01:32:22+02:00
Dane:
r = 0,5m
m = 4kg
t = 0,5s
Szukane:
V = ?
F = ?
Rozwiązanie:
V = s/t
s = 2πr =2 *3,14 *0,5m = 3,14m
V =S/t = 6,28m/s
a = (V^2)/r => a = 78,87m/s^2
F = a*m => F = 315,48N
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T02:25:54+02:00
R = 0,5m
m = 4kg
t = 0,5s
V = s/t
s = 2πr =2 *3,14 *0,5m = 3,14m
V =S/t = 6,28m/s
a = (V^2)/r => a = 78,87m/s^2
F = a*m => F = 315,48N
:)