Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:41:49+01:00
A-długość
b-szerokość
c-głębokość
a=10m
b=6m
c=1,5

V=a*b*c
V=10m*6m*1,5*
V=90m³
2010-02-04T17:42:29+01:00
Robotnicy kopali dół o długości 10m,szerokości 6m i głębokości 1,5m.ile m³ ziemi wykopali robotnicy?

V=a*b*h
V=10*6*1,5
V=90 m³ ziemi :o)
2010-02-04T17:43:17+01:00
10m*6m*1,5m=90m sześciennych

Odp: Robotnicy wykopali 90m sześciennych ziemi