Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:43:34+01:00
Jeżeli siły działają wzdłuż jednej prostej i mają przeciwne zwroty to :
Fw = 100 N - 60 N
Fw = 40 N
siła wypadkowa ma ten sam kierunek a zwrot w stronę siły większej
2010-02-04T17:44:54+01:00
F1=100N
F2=60N
Fw=F1-F2
Fw=100N-60N=40N
zwrot siły wypadkowej skierowany jest w strone siły działajacej F1, a jej wartosc (wartosc siły) wynosi 40 N. :)