Odpowiedzi

2010-02-04T17:46:33+01:00
4a+4=4(a+1)
25a-5=5(5a-1)
0,6a+0,6=0,6=(a+1)
1/3-1/3a=1/3(1-a_)
2(całe) i 2/5a+ 2 2/5=2 2/5(a+1)
b)
12b+9=3(4b+3)
42-4b=4(10,5-b)
22b+6=2(11b+3)
0,4-0,2b=0,2(2-b)
1/6b+5/6=1/6(b+5)
c)
20b+6c=2(10b+3c)
1,4a-7=1,4(a-5)
0,9b+12=0,3(3b+40)
1,6a-2,4c=1,6(a-1,5c)
2,5a+0,5b=0,5(5a+b)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:46:45+01:00
A)
4a+4=4(a+1)
25a-5=5(5a-1)
0,6a+0,6=0,6(a+1)
⅓-⅓a=⅓(1-a)
2⅖a+2⅖=2⅖(a+1)
b)
12b+9=3(4b+3)
42-4b=2(21-2b)
22b+6=2(11b+3)
0,4-0,2b=0,2(2-b)
⅙b+⅚=⅙(b+5)
c)
20b+6c=2(10b+3c)
1,4a-7=7(0,2a-1)=0,7(2a-10)
0,9b+12=3(0,3b+4)=0,3(b+40)
1,6a-2,4c=0,8(2a-3c)
2,5a+0,5b=0,5(5a+b)