1.Róze potrzebuja w ogrodzie wlasciwej gleby i nawozenia.Gdzie mozna znalezc potrzebne informacje na ten temat ? Zaznacz wlasciwe odpowiedzi.:
a)"Kwiaty Egzotyczne "
b)"Encyklopediakwiatow rabatowych "
c)Hodowla róz w szklarniach
d)Jak układać bykiety z róż
e)Sadzenie i pielegnacja roślin w ogrodzie

2.Związek Hodowców Róz organizuje w Brdowie na rynku kiermasz tych kwiatow.Bedzie mozna je nabyc po atrakcyjnych cenach.Organizatorzy przewiduja liczne atrakcje.Napisz w ich imieniu ogłoszenie.

3

Odpowiedzi

2010-02-04T17:46:25+01:00
1.e
2. ogloszenie
25 marca 2010 r.na rynku w brdowie o godz.16.00 zwiazek hodowcow roz organizuje kiermasz tych pieknych kwiatow.chetni beda mogli je zakupic ale czekaja takze inne atrakcje np.ukladanie z roz serca, najpiekniejsza fryzura z roz orz konkurs wiedzy o tych kwiatach w ktorym przewidziane sa rozne nagrody.

dziekujemy i zapraszamy
zwiazek hodowcow roz
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:46:32+01:00
Zad. 1 e.



Ogłoszenie!

Związek Hodowców Róz organizuje w Brdowie kiermasz róż, który odbędzie się 15 marca br. w godz. 9-18 na rynku. Kwiaty będzie można nabyć po bardzo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo przygotowano liczne atrakcje. Zapraszamy!

Organizatorzy
2010-02-04T17:47:07+01:00
1. e
OGŁOSZENIE
Dnia 21.01.2010.r w Brdowie na rynku kiermach . Związek Hodowców Róż organizuje atracje cenowe w kwiatach .Organizatory przewidują liczne atrakcje.