Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:48:21+01:00
Obwód = 150 m
Obwód prostokąta = 2a+2b
150 = 2 x 30m + 2b
150 = 60m + 2b
-2b= -90 /: (-2) (zamiana stron i dzielenie obustronne)
b= 45m

Drugi bok ma długość 45m
33 4 33
dzieki
nierozumiem za bardzo.. Ale dziei
2010-02-04T17:51:25+01:00
Ogrodzenie- obwód =150m
a(jeden bok) = 30m
2a + 2d = 150
2*30 + 2d = 150
60+2d=150
2d=150-60
2d=90/:2
d=45
23 4 23
2010-02-04T17:56:11+01:00
Obw.=150m
a=30m- pierwszy bok
b-drugi bok
2a+2b=150m
2x30m+2b=150m
60m+2b=150m
2b=150m-60m
2b=90m/2
b=45m


Odp.Drugi bok ma długość 45m.
23 4 23