Odpowiedzi

2010-02-04T17:47:55+01:00
Spójrz jakie roże są ładne, świetnie się prezentują, pozatym bardzo ładnie pachną. To będzie idealny prezent dla twojej mamy !
2010-02-04T17:48:55+01:00
Kup bukiet złożony z róż te kwiaty wiązą się z miłością.
Są bardzo ładne i nie drogie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:48:56+01:00
Róże to kwiaty miłości. Ty przecież kochasz swoją mamę !
Chcesz złożyć jej życzenia. Dając mamie róże, pokażesz jej, że tobie na niej zależy !