Odpowiedzi

2009-10-07T18:55:58+02:00
To znaczy , zę w Polsce nikt nie narzucał religi . W innych krajach czasem była ona narzucana . W polsce każdy mógł wierzyć w coś innego , nikt go za to nie mógł ukarać . Każdy mógł głosić inne poglądy religijne .
2009-10-07T18:56:51+02:00
Mysle ze chodzi ci o to polska byla krajem wolnosci wyznaniowej poniewaz kiedys musila mowic po takim jezyku jak im sie kazalo.obecnie tak nie mamy mozemy robic co chcemy i mowic po takim jezyku jaki nam sie podoba.
mysle ze pomoglam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:57:19+02:00
Oznacza to, ze w Polsce nie narzucano ludziom religii, kazdy mógl wyznawac religie, ktora uwazal za sluszna