Które to są cechy południków:
mają taką samą długość
są liniami biegnącym z zachodu na wschód
są różnej długości
mają kształt półokręgów
są położone równolegle względem siebie
łączą biegun północny z biegunem południowym

3

Odpowiedzi

2009-10-07T18:54:46+02:00
Mają taką samą długość
mają kształt półokręgów
są położone równolegle względem siebie
łączą biegun północny z biegunem południowym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:55:02+02:00
Cechy południków:
łączą biegun północny z biegunem południowym
mają taką samą długość
mają kształt półokręgów
2009-10-07T19:05:43+02:00
1.TAK
2.NIE
3.NIE
4.TAK
5.NIE
6.TAK

Pozdrawiam:)