Odpowiedzi

2010-02-04T17:54:04+01:00
M. mol. H₂SO₄ = 2 * 1 g/mol + 32 g/mol + 4 * 16 g/mol = 98 g/mol
m. mol. CO₂ = 12 g/mol + 2 * 16 g/mol = 44 g/mol
m. mol. NaOH = 23 g/mol + 16 g/mol + 1 g/mol = 40 g/mol
m. mol. HCl = 1 g/mol + 35,5 g/mol = 36,5 g/mol
m. mol. Ag = 108 g/mol
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:11:28+01:00
M. mol. H₂SO₄ = 2 * 1 g/mol + 32 g/mol + 4 * 16 g/mol = 98 g/mol
m. mol. CO₂ = 12 g/mol + 2 * 16 g/mol = 44 g/mol
m. mol. NaOH = 23 g/mol + 16 g/mol + 1 g/mol = 40 g/mol
m. mol. HCl = 1 g/mol + 35,5 g/mol = 36,5 g/mol
m. mol. Ag = 108 g/mol
2010-02-04T18:59:25+01:00
MH2SO4 = 2^1g/mol + 32g/mol + 4^12g/mol =98g/mol
MCO2 = 12g/mol + 2^16g/mol = 44g/mol
MNaOH = 23 g/mol + 16 g/mol + 1 g/mol = 40 g/mol
MHCL = 1 g/mol + 35,5 g/mol = 36,5 g/mol
MAg = 108g/mol

Wszystko odczytujesz z układu okresowego pierwiastków ;)