Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:57:38+01:00
3(x²-2x+3)-2(x²-5x-1) dla x=2

3(2²-2*2+3)-2(2²-5*2-1)
=3(4-4+3)-2(4-10-1)
=3(3)-2(-7)
=9+14
=23

a(2ab+b)-b(a-2ab+a²) dla a=0,1 i b= -10

0,1(2*0,1+-10)-(-10)(0,1-2*0,1*(-10)+0,1²)
=0,1(0,2-10)+10(1,91)
=0,1(-9,8)+19,1
=-0,98+19,1
=18,12

x(2x+2x+1)-(-4x³ +8x²-6):2
=2x²+2x²+1x-(2x³+4x²-3)
=4x²+1x-2x³-4x²+3
=1x-2x³+3
2010-02-04T18:01:15+01:00
W 1 wyszlo mi 23
w 2 wyszlo mi -11,1
w 3 wyszlo mi 6xdo potęgi 3 - 6x do potęgi 2 + x+ 3