Do poniższych opisów dopisz odpowiednie pojęcia dotyczące odruchu kolanowego:
a)Droga impulsu nerwowego od receptora do mięśni podudzia..............
b) Zespół wyspecjalizowanych komórek w skórze, które odbierają informacje z otoczenia ..................
c) Mięsień, który skurczył się pod wpływem impulsu niesionego przez nerw ruchowy......................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:51:05+01:00
A)Luk odruchowy prosty
B) receptory
C)Efektor
2010-02-04T17:58:09+01:00
A)Droga impulsu nerwowego od receptora do mięśni podudzia luk odruchowy prosty
c) Mięsień, który skurczył się pod wpływem impulsu niesionego przez nerw ruchowy efektor