Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:52:20+01:00
1. Niszczenie zdrowia.
2. Palenie w miejscu publicznym wiąże się z mandatem.
3. Straty finansowe.
4. Popadanie w nałóg trudny to uleczenia.
7 3 7
2010-02-04T17:53:05+01:00
1. Jeśli ktoś pali, będzie od niego śmierdziało.
2. Palenie zabija.
3. Zbędne wydawanie pieniędzy.
4. Dołączenie do grupy "tych najgorszych"
8 1 8
2010-02-04T17:54:24+01:00
-palenie zabija
-twoje płuca niszczeją
-palenie szkodzi urodzie
-przez palenie łatwo mizesz traic do szpitala
4 1 4