Odpowiedzi

2010-02-04T17:59:30+01:00
Oki to tak ja jestem uczniem dlatego rze przes Chrzest zobowiązaliśmy się posłuszności wobecc boga a w wobec rodziców to dlatego ze chcą i są przez to z ciebie dumni...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:00:24+01:00
Ponieważ ucząc się nabywamy nowe umiejętności. Rodzice lubią gdy mamy dobre oceny, ponieważ chcą abyśmy w przyszłości byli mądrzy i dużo zarabiali. Bóg chce dla nas jak najlepiej, a więc też musimy mu być posłuszni.