1. oblicz w pamięci i uzupełnij :

a ) 50% liczby ..... to 20 ,
25 % liczby ...... to 15 ,
10 % liczby ...... to 5 ,
1 % liczby ...... to 8 ,

b) 50 % liczby ........17 ,
25% liczby ....... to 6 ,
10 % liczby ...... 12 ,
1% liczby ...... to 0,5 .

3

Odpowiedzi

2010-02-04T17:56:53+01:00
A) 40
60
50
800
b) 34
24
120
50
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:58:21+01:00
50% liczby 40 to 20 ,
25 % liczby 60 to 15 ,
10 % liczby 50 to 5 ,
1 % liczby 800 to 8 ,

b) 50 % liczby 34 to 17 ,
25% liczby 24 to 6 ,
10 % liczby 120 to 12 ,
1% liczby 50 to 0,5 .
2010-02-04T18:00:23+01:00
A)
40
60
50
800
b)
34
24
120
50