Odpowiedzi

2010-02-04T17:57:13+01:00
Ma twoja mama jakieś kosmetyki to kredka do oczu makijaz sobie zrub
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:57:18+01:00
Z makijażem na pewno sobie poradzisz;) Ja też jestem w 6 klasie i proponuję wypatrzeć jakieś fajne przecenione ciuchy podobne do emo. Możesz też pożyczyć od koleżanki emo (jeśli ją masz). Możesz też poeksperymentować z ciuchami, których na 100% nie chcesz już nosić. Myślę, że moje rady się przydały. Miłej zabawy!
2010-02-04T18:47:40+01:00
Jeśli masz jakiegoś emo w szkole to się za niego przebierz (zapytaj sie gdzie kupił ciuchy) a jak nie to wyszukaj w googlach obrazków