Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T10:39:44+01:00
Obecnie jest na świecie 45 monarchi. Są to:
Andora – księstwo
Antigua i Barbuda – królestwo
Arabia Saudyjska – królestwo
Australia – królestwo
Bahamy – królestwo
Bahrajn – królestwo
Barbados – królestwo
Belgia – królestwo
Belize – królestwo
Bhutan – królestwo
Brunei – sułtanat
Dania, Grenlandia i Wyspy Owcze – królestwo
Grenada – królestwo
Hiszpania – królestwo
Holandia – królestwo
Jamajka – królestwo
Japonia – cesarstwo
Jordania – królestwo
Kambodża – królestwo
Kanada – królestwo
Katar – emirat
Kuwejt – emirat
Lesotho – królestwo
Liechtenstein – księstwo
Luksemburg – wielkie księstwo
Malezja – królestwo
Maroko – królestwo
Monako – księstwo
Norwegia – królestwo
Nowa Zelandia – królestwo
Oman – sułtanat
Papua-Nowa Gwinea – królestwo
Saint Kitts i Nevis – królestwo
Saint Lucia – królestwo
Saint Vincent i Grenadyny - królestwo
Samoa – królestwo
Suazi – królestwo
Szwecja – królestwo
Tajlandia – królestwo
Tonga – królestwa
Tuvalu – królestwo
Watykan – monarchia (teokracja)
Wielka Brytania – królestwo
Wyspy Salomona – królestwo
Zjednoczone Emiraty Arabskie – federacja emiratów
;))
3 5 3
2010-02-05T13:16:23+01:00
Obecnie jest 2010.

obecnie istniejące rodzaje monarchii – liczba
* królestwa – 34 (*15)
* księstwa – 3
* emiraty – 3 (w tym jedna federacja emiratów)
* sułtanaty – 2
* teokracje – 1
* cesarstwa – 1
* wielkie księstwa – 1
1 1 1