Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:05:42+01:00
1)fabulous - horrible
2)wonderful - awful
3)sunny - cloudy
4)clean - dirty
5)quiet - crowded
6)clear - filthy
7)friendly - unfriendly
8)delicious - disgusting
9)enjoyable - lousy
2010-02-04T18:06:04+01:00
Unfriendly, 7)friendly
dirty, 4)clean
awful, 1)fabulous
lousy,9)enjoyable
horrible, 2)wonderful
crowded, 5)quiet
disgusting, 8)delicious
cloudy, 3)sunny
filthy 6)clear





2010-02-04T18:06:52+01:00

1)fabulous - dirty
2)wonderful - lousy
3)sunny - cloudy
4)clean - filthy
5)quiet - horrible
6)clear - crowded
7)friendly - unfriendly
8)delicious - disgusting
9)enjoyable - awful