Odpowiedzi

2010-02-04T18:10:33+01:00
Ehem ;P
w kilku zdaniach ...

Życie - dar od Boga, największy skarb każdego człowieka.
Podobnie jak 100 lat temu tak samo i teraz życie dla ludzi jest najwiekszym darem i najwspanialszą rzeczą jaką można otrzymać od naszego Pana. Są jednak ludzie , którzy nie potrafiał tego uszanowac min. palac papierosy , spozywajac alkohol czy siegając po narkotyki. Ja jednak najbardziej w moim życiu cenię sobie to że jestem , ze zyje ze mam cialo i jestem taka jak inni zdrowi ludzie. Radze wszystkim szanowac swój skarb , pielegnowac go jak sie tylko dba i nie zapominac ze nigdy nie wiadomo kiedy go stracimy.

wiecej nie wymysle :P
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:12:20+01:00
Uważam, że w naszym czasach wielu ludzi nie docenia życia. Zdarza się, że korzystają z używek, typu: narkotyki, papierosy, alkohol, które niszczą zdrowie, rujnują rodziny, a w konsekwencji mogą prowadzić do śmierci. Takie zachowania utwierdzają mnie w przekonaniu, że wiele osób nie ceni życia. W czasach kiedy jesteśmy narażeni na szer niezależnych od nas niebezpieczeństw, np. terroryzm, katastrofy przyrodnicze, ciągle widzę ludzi, dla których ziemski żywot jest mało znaczący. Ludzie nie potrafią docenić jak wielkim darem jest życie, i że nie warto wystawiać go na próbę poprzez nieodpowiedni tryb życia, praktykowanie niebezpiecznych sportów itd. Sądzę, że powinniśmy sobie uświadomić, że dbając o życie dbamy również o swoich bliskich.
2 4 2