Przyporządkuj podane terminy ich wyjaśnieniom.
altruizm-
humanitaryzm-
dobroczyńca-
filantrop-
.............
-podstawa,którą cechuje szacunek dla człowieka i troska o jego dobro
-kierowanie się w swoim postępowaniu dobrem innych ,gotowość do poświęceń
-człowiek udzielający bezinteresownej pomocy potrzebującym
-osoba świadcząca innym dobro

3

Odpowiedzi

2010-02-04T18:03:48+01:00
Altruizm--kierowanie się w swoim postępowaniu dobrem innych ,gotowość do poświęceń

humanitaryzm--podstawa,którą cechuje szacunek dla człowieka i troska o jego dobro

dobroczyńca--człowiek udzielający bezinteresownej pomocy potrzebującym

filantrop- -osoba świadcząca innym dobro




37 1 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:06:20+01:00
Altruizm-kierowanie sie w swoim postępowaniu dobrem innych, gotowośc do poświęceń
humanitaryzm-postawa, którą cechuje szacunek dla człowieka i troska o jego dobro
dobroczyńca- osoba swiadcząca innym dobro
filantrop- człowiek udzielający bezinteresownej pomocy potrzebującym
:)
2010-02-04T18:08:12+01:00
Altruizm-kierowanie się w swoim postępowaniu dobrem innych ,gotowość do poświęceń
humanitaryzm-podstawa,którą cechuje szacunek dla człowieka i troska o jego dobro
dobroczyńca-osoba świadcząca innym dobro
filantrop-człowiek udzielający bezinteresownej pomocy potrzebującym