Odpowiedzi

2010-02-04T18:04:27+01:00
Robot powinien mieć np. : express do kawy i kalkulator i funkcje pisania za ciebie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:06:05+01:00
Moj robot jest zrobiony z cyber tytanu. mamy go od 8 lat i ma funkcje odtwarzania muzyki oraz skanowania dokumentow.ma liczne czesci np.pojemnik na sniadanie ktory jest mu potrzebny do przynoszena mi kanapek. pomogl mi i tacie rozwiazywac krzyzowki i grac na komputerze.stal sie czescia rodziny i trodno by mi bylo rozstac sie z nim.