Korzystając z mapy ogólnogeograficznej Australii znajdż zaszyfrowane we współrzędnych geograficznych największe miasta na tym kontynencie .Wypisz pponiżej ich nazwy
33stopni53'S,151stopni12'E
37stopni50'S,145stopni00'E
27stopni30'S,153stopni01'E
34stopni56'S,138stopni36'E
31stopni56'S,115stopni50'E

2

Odpowiedzi

2010-02-04T18:05:38+01:00
1. Sydney
2. Melbourne
3. Brisbane
4. Adelaide
5. Perth
106 4 106
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:10:40+01:00
33stopni53'S,151stopni12'E Sydney
37stopni50'S,145stopni00'E Melbourne
27stopni30'S,153stopni01'E Brisbane
34stopni56'S,138stopni36'E Adelaide
31stopni56'S,115stopni50'E Perth
140 4 140