Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:07:39+01:00
1. Nowy władca niebios.
2. Opustoszenie ziemi
a) pozostał tylko mądry Tytan Prometeusz
3. Ulepienie człowieka z gliny.
a) tchnięcie życia w martwe ciała
b) Słabość i nędza pierwszych ludzi.
4. Narada wszystkich ludzi
a) wskazanie praw i obowiązków względem nowych władców niebios
b) obawy Prometeusza o zbyt dużych ciężarach
c) obmyślenie podstępu
5. Zabicie woła przed ołtarzem
a) podzielenie wnętrzności zwierzęta
b) wybranie przez Dzeusa
6. Odkrycie oszustwa
a) gniew boga
7. Odmówienie ludziom daru ognia.
a) własnoręczne zdobycie ognia przez ludzi
b) zapalenie pierwszego ogniska
8. Nowe umiejętności.
a) nauka uprawy roli, wskazanie ukrytych złóż.
9. zdenerwowanie władcy Olimpu
a) wezwanie Hefajstosa
10.przykucie sprawcy do skalnej ściany Kaukazu
a) wytrwałość Tytana
11. ogromne trudy niewoli
a).wysłanie orła, zjadającego odrastającą wątrobę uwięzionego
12. zranienie ptaka przez Heraklesa.
a) kres cierpień oraz wolność Tytana
2010-02-04T18:07:45+01:00
1. Nowy władca niebios.
2. Opustoszenie ziemi
a) pozostał tylko mądry Tytan Prometeusz
3. Ulepienie człowieka z gliny.
a) tchnięcie życia w martwe ciała
b) Słabość i nędza pierwszych ludzi.
4. Narada wszystkich ludzi
a) wskazanie praw i obowiązków względem nowych władców niebios
b) obawy Prometeusza o zbyt dużych ciężarach
c) obmyślenie podstępu
5. Zabicie woła przed ołtarzem
a) podzielenie wnętrzności zwierzęta
b) wybranie przez Dzeusa
6. Odkrycie oszustwa
a) gniew boga
7. Odmówienie ludziom daru ognia.
a) własnoręczne zdobycie ognia przez ludzi
b) zapalenie pierwszego ogniska
8. Nowe umiejętności.
a) nauka uprawy roli, wskazanie ukrytych złóż.
9. zdenerwowanie władcy Olimpu
a) wezwanie Hefajstosa
10.przykucie sprawcy do skalnej ściany Kaukazu
a) wytrwałość Tytana
11. ogromne trudy niewoli
a).wysłanie orła, zjadającego odrastającą wątrobę uwięzionego
12. zranienie ptaka przez Heraklesa.
a) kres cierpień oraz wolność Tytana