Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:08:26+01:00
Bialka - aminokwasy
Tłuszcze - Kwasy tłuszczowe i glicerol
Cukry - Cukry proste
2010-02-04T18:17:40+01:00
Białka zostają rozłożone w żołądku, gdzie gruczoły wytwarzają śluz, kwas solny i enzymy trawiące białka.
Tłuszcze są rozkładane w wątrobie, która produkuje żółc, która rozbija tłuszcze na kropelki. Wtedy są one bardziej podatne na enzymy, rozkładające te związki.

nie jestem pewna czy o to chodzi xd