Odpowiedzi

2010-02-04T18:08:24+01:00
-chodzenia na msze sw patriotyczne
-szanowanie herbu godła i hymnu
-pamiec o kulturze i tradycjach
-pamiec o tych którzy oddali zycie za nasza ojczyzne
-modliatwa za nasz kraj
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:09:00+01:00
- uczenie się (nie tylko j.polskiego)
- mówienie poprawną polszczyzną
- znajomość symboli narodowych
- praca w Polsce
- kibicowanie Polakom na różnych zawodach
-znajomość narodowych książek i filmów
- obchodzenie rocznic ważnych dla Polski
- znajomość historii