Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:12:04+01:00
Drogi Janie K. !

Twoje słowa o wsiach są naprawdę urocze i piękne.
Chciałabym jednak, abyś spojrzał też na cudowne miasta takie jak moje.
Spróbuj dostrzec ile w nim ładu, harmoni. Chociaż głównie tu hałas i tłok, to znajdzie się z milion cichych miejsc, bilion drzew i kwadratylion kropel czystej wody. Miasto to coś wspaniałego, huczącego radością, niosącego szczęście. Dookoła wszystko się świeci, wydaje dźwięki, jest przepełnione rozmaitymi kolorami niczym tęcza. Postaraj się, proszę. Wyostrz swoje zmysły, poczuj. Nawet zapach paliwa może stać się przyjemniejszym gdy koło niszczącej środowisko fabryki przeleci kolorowiutki motylek, dający świadectwo, żei on kocha to miasto.

ODWIEDŹ KIEDYŚ MIASTO I SPRÓBUJ TO ZAUWAŻYĆ.

Pozdrawiam Cię z Całego Serca.

Halina.
2010-02-04T18:13:51+01:00
Nie tylko życie na wsi jest fascynujące i ciekawe.
Uważam,że życie miejskie również ma swoje uroki.
Wystarczy tylko je zauważyć w codziennym życiu.
Idąc ulicą,do szkoły, do sklepu nie zauważamy pięknych budynków,
samochodów, która nadają właśnie tą "miejską" atmosferę.
Na wsi tego nie ma.
Tak samo jak nie ma kin,galerii handlowych,basenów, czy innych rozrywkowych miejsc.
Podsumowując uważam, iż miasto, tak jak wieś ma swoje zalety.
I myślę,że życie i na wsi i w mieście jest ciekawe i ma swoje uroki.
1 5 1
2010-02-04T18:16:24+01:00
Wielu ludzi uważa w Tym Jan Kochanowski,że życie na wsi jest najlepsze i nigdy nie zamieniliby go na żadne inne.Ja uważam przeciwnie i postaram sie to udowodnic następującymi argumentami.
Po pierwsze,gdy mieszkamy w mieście mamy wiecej możliwości. Możemy isc do kina,restauracji itp. Niestety na wsi nie mamy takich mozliwosci musimy pokonac pare kilomatrow zeby cos takiego miec.
PO drugie,życie w miescie jest lepsze poniewaz mamy wszedzie blisko. Sklep,centrum handlowe,szpital. Nie musimy pokonywac setek km.
Jako ostatni przytocze argumet ze zycie w miescie jest duzo spokojniejsze. Niie trzeba sie o nic martwic. wzytsko mamy gotowe.
Mysle ze kochanowski powinien przekonac sie do wsi bo wart.