Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:10:45+01:00
A.
0= -2x + 3
2x=3/:2
x=1,5

B.
0=⅓x + ⅔
-⅓x=⅔ / :-⅓
x= -2

C. y=x
x=0
2 5 2
2010-02-04T18:11:22+01:00
A.
y = -2x + 3
0=-2x+3
2x=3/:2
x₀=3/2
B.
y = ⅓x +⅔
0=⅓x+⅔
-⅓x=⅔/*3
-x=2/*(-1)
x₀=-2
C.
y=x
0=x
x₀=0
Mam nadzieję, że pomogłam:)
3 5 3
2010-02-04T18:14:37+01:00
A. 0= -2x + 3
2x = 3/ :2
x = 1,5

B. 0 = ⅓x + ⅔
-⅓x = ⅔ / : (-⅓)
x = ⅔ *(razy) (-3)
x = -2

C. x = 0
1 5 1