Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:11:04+01:00
2010-02-04T18:12:33+01:00
A)3xy = -12 |÷3y
x = -4/y
b)x ÷ (-15) = -4 |× (-15)
x = 60
c)(-4)x y =12 |÷(-4)y
x = -48y
d) x:(-111)=0 | × (-111)
x = 0

2010-02-04T18:14:41+01:00
/ - kreska ułamkowa
a) 3xy = (-12) | : 3y
x = (-12) / 3y
x = -4/y

b) x :(-15)=(-4) | *(-15)
x = (-4) * (-15)
x = 60

c) (-4)x y =12 | : (-4)y
x = 12 / (-4)y
x = -3 / y

d) x:(-111)=0 | *(-111)
x = 0 * (-111)
x = 0