Odpowiedzi

2010-02-04T18:09:43+01:00
Pocieszyć tą osobę, wziąść ja do jakiegoś miłego miejsca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:11:33+01:00
Chcąc podnosić kogoś na duchu , nie liczysz czasu .
Podajesz dokładne argumenty , dlaczego to coś ( co się stało ) nie jest aż tak złe ,
Nie przyspieszamy czasu , bo sami potrzebujemy pomocy .
Rozmawiając - podnosząc mamy nadzieję , że mu pomożemy.
Ktoś stracił nadzieję ?
Pokaż mu , że życie po pierwsze nie tylko na tym się liczy ,
że istnieją też inne powody do radości , nie koniecznie do smutku ..