Jak rozumiesz słowa : " Do ludzi trzeba wyciągnąć rękę.Możemy się nie doczekać odzewu.Ale jeśli nie wyciągniemy ręki, to odzewu nie doczekamy sie z całą pewnością"

Są to słowa profesora Dmuchawca z "Opium w Rosole" ale to raczej nie ma nic do rzeczy... Zadanie na jutro ! :)

3

Odpowiedzi

2010-02-04T18:12:19+01:00
Czeba innym pomagać , bo nie doczekamy się pomocy innych . A gdy komuś nie pomożemy to i my nie uzyskamy pomocy .
7 3 7
2010-02-04T18:14:16+01:00
Trzeba znaleść wspólne miejsce do rozmowy i zaakceptować tą osobę to samo miałam na zadanie wczoraj
myśle że pomoge
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:14:34+01:00
Chodzi o to, że każdy przyjazny gest w stronę drugiego człowieka zwiększa nasze szanse na to, że w naszym kierunku taki gest również ktoś wykona. Trzeba jednak pamiętać, że prawdziwa pomoc to pomoc bezinteresowna. Gdy spotka nas coś miłego, na co nie oczekujemy, tym bardziej będzie to dla nas wartościowe. Jeśli nie będziemy pomagać innym to sami też nie spodziewajmy się pomocy.
21 4 21