Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:11:08+01:00
Uważam, że żona powinna być miła, dobra, pomocna, ładna, kochana, rodzinna i szczera, ponieważ powinna dbać o dom, rodzinę, pracę i o mnie jako męża. I powinna mnie mocno kochać.
1 5 1
2010-02-04T18:12:33+01:00
Dobra żona powinna z troską dbać o dom, dzieci. To właśnie żona powinna być spoiwem, które łączy rodzinę. Powinna tworzyć dobrą, rodzinną atmosferę w domu, utrzymywać wszystko co się wokół rodziny dzieje w pozytywnej aurze. Nie powinna prowokować do kłótni członków rodziny, tylko w razie wybuchnięcia sprzeczki, próbować załagodzić konflikt. Dobra żona powinna również dbać o swego męża, by czuł się kochany i szczęśliwy.
1 4 1
2010-02-04T18:12:49+01:00
Uwazam, ze powinna byc kochajaca, czula, wyrozumiala, powinna byc kochanka i przyjacielem. Bezproblemowa, partnerka
Pewnie jeszcze by sie cos znalazlo, ale to tak ogolnikowo.
1 3 1