Odpowiedzi

2010-02-04T18:19:48+01:00
Patrzec wilkiem - odnosic sie do kogos nieufnie wrogo
utopic kogos w lyzce wody- bardzo kogos nienawidzic
zyc jak pies z kotem- klocic sie,byc z kims w konflikcie
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:20:00+01:00
"patrzeć wilkiem"-patrzeć ponuro tak spod łba
utopić kogoś w łyzce wody"-kogoś się nie lubi i chce się by stało się mu coś najgorszego
"żyć jak pies z kotem" nie cierpieć się, nie znosić się

11 3 11