Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:19:03+01:00
Dzien dobry panie adamie
dzien dobry
czytalam pana tadeusza
taaak?? bardzo sie ciesze
i rowniez wiele pana dziel
bardzo lubie pisac
pana wiersze sa imponujace
pisze dla mojej duszy i dla polski
jestem panem zachwycona jestem tez wiela fanka
dam ci autograf
dziekuje
dowidzenia
XDXDXDXDX
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:26:44+01:00
Reporter: Witam panie Adamie. Jak samopoczucie?
Mickiewicz:Witam pani redaktor. Samopoczucie jak najlepsze, chetnie odpowiem na pani pytania. nie mogłem doczekac sie spotkania.
R: może na początek opowie pan o swoich rodzicach?
M:Dzięki mojemu ojcu nie bylismy biedni.pracował on jako adwokat w małych sądach nowogródzkich. mama zrezygnowała z pracy dla ojca. wychowali mnie i moich czterech braci na patriotów, za co im bardzo dziękuję. niech Bóg ich ma w swojej opiece.
R:bardzo ładnie pan mówi o swoich niezyjących juz rodzicach. a czy pamięta pan moze swoją pierwsza milosc?
M:oczywiscie! jakze bym mógl zapomniec marylę wereszczakównę...poznałem ją podczas wakacji w Tuchanowicach. Bardzo ją kochałem.
R:czym zauroczyła pana Maryla Wereszczakówna?
M: była przepiękną kobietą. zauroczyła mnie swoim głosem jak i urodą. miała piękne oczy. zakochałem sie od pierwszego wejrzenia.
R:z tego co wiem, pani Maryla zostawiła pana?
M: tak, wyszła za mąż za innego męzczyznę. pisalismy do siebie niekiedy listy, nie zerwałem z nia kontaktu.byłem bardzo rozżalony ze pozostawiła mnie samego. ogarnął mnie głęboki żal po stracie ukochanej.pani redaktor nie chcę o tym juz mówić, bo sprawia mi to bol.
R: w takim razie dziękuję za rozmowę. mam nadzieje ze jeszcze kiedys sie spotkamy. do zobaczenia.
M:mi równiez było milo porozmawiać. do widzenia.