Odpowiedzi

2010-02-04T18:14:07+01:00
1. chemotaksji
2. krzemionką
4. bo ich cykl rozwojowy trwa ok. 20 lat.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:56:00+01:00
1.wodzie
2.krzemionką
3.przez wiatr,wodę
4.ponieważ ich cykl rozwojowy jest bardzo długi . proces kiełkowania zarodników trwa 6 - 7 lat i odbywa się tylko w obecności określonych gatunków grzybów, z którymi organizmy te żyją w symbiozie. kiedyś używano ich w medycynie więc często je wyrywano, co doprowadziło do niemal całkowitego wyginięcia tych roślin
8 4 8