Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:16:24+01:00
,nie mów nigdy nikomu co się dzieje w domu "
,,wszedzie dobrze ale w domu najlepiej "
,,gość w dom - Bóg w dom "
,,Gdy płonie dom sąsiada, pamiętaj, że twój też jest blisko"
,Dom bez gospodarza jest jak kobieta bez męża''
każdy jast panem we własnym domu
wszyscy z domu, a piec komu ?!
nie zaczyna się budowy domu od dymu z komina
w domu jak w raju
źle to wróży domowi, w którym krowa przybodzie wołowi
wolno-ć Tomku w swoim domku
83 4 83
2010-02-04T18:18:29+01:00
1) wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
2) ciasny ale własny
3) gość w dom, Bóg w dom
4) Głodno, chłodno i do domu daleko.
5) źle to wróży domowi, w którym krowa przybodzie wołowi
6) wolno-ć Tomku w swoim domku
7) nie mów nikomu, co się dzieje w domu
8) każdy jast panem we własnym domu
9) Gość w domu – baba w ciąży.
10)Nie życz złego nikomu, byś tego nie zastał w domu
*) cudza strzecha - nie pociecha
*) w domu jak w raju
*) nie zaczyna się budowy domu od dymu z komina
4 4 4
2010-02-04T18:24:22+01:00
1. Dom stary i żona stara częstej potrzebują naprawy.
2. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
3. Domowe psy dopiero się kąsały, a już się liżą.
4. Nie zaczyna się budowy domu od dymu z komina.
5. Dom bez pana jest podobny do kobiety bez męża.
6. Gość w dom, Bóg w dom.
7. Dobra gospodyni dom wesołym czyni.
8. Wolnoć Tomku w sowim domku.
9. Nie życz złego nikomu, byś tego nie zastał w domu.
10. Każdy jest panem we własnym domu.
2 5 2