Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:15:51+01:00
Latem woda na dnie jest zimna na powierzchni ciepła.
Zimom jest w obu miejscach zimna.
Jesienią na dnie zimna
na powierzchni taka sobie.
Wiosną na dnie jak zwykle na powierzchni cieplo.


licze na najj
2010-02-04T18:16:01+01:00
Latem woda na dnie jest zimna na powierzchni ciepła.
Zimom jest w obu miejscach zimna.
Jesienią na dnie zimna
na powierzchni taka sobie.
Wiosną na dnie jak zwykle na powierzchni cieplo.
2010-02-04T18:16:12+01:00
Rosną nowe rośliny , są nowe organizmy