Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:16:13+01:00
Bemol obniza dzwiek o pol tonu a kasownik kasuje wszystkie znaki chromatyczne czyli bemol i krzyzyk
5 4 5
2010-02-04T18:16:22+01:00
Bemol - Obniża o pół tonu wszystkie dźwięki, na wysokości których jest zapisany na pięciolinii.

Kasownik - Kasownik anuluje działanie innego znaku.
8 4 8
2010-02-04T18:17:31+01:00
Bemol to znak chromatyczny, który obniża dźwięk o pół tonu
Kasownik-znak chromatyczny, który kasuje bemol i krzyżyk
3 4 3