Odpowiedzi

2009-10-07T19:06:22+02:00
Drodzy mieszkańcy *miejscowości*!
Apeluję do Was, abyście zaczeli dbać o to, co jest wokół Was. Nie przechodźcie obojętnie
obok leżących na ziemi papierków, zwracajcie uwagę dzieciom łamiącym gałęzie.
Wtedy wszystkim będzie żyło się lepiej, a za wiele lat Nasze dzieci będą mogły spokojnie oddychać,
zmniejszy się liczba chorób powstałych od zanieczyszczeń.
Każdy z Was może się przyczynić do ochrony środowiska, wystarczy tylko chcieć!
*podpis*
2009-10-07T19:12:30+02:00
data ,miejscowość


Drodzy mieszkańcy .... !

Apelujęm do Was , abyście dbali o ekologie . Czy chcecie żyć w zanieczyszczonym świecie . ?
Często zapominacie o ekologi . Nie pamiętacie o tym , żę ma ona wielki wpływ na nasze samopoczucie . Jeśli nie będziemy o nią dbać , nasza planeta zamieni się w wielkie , ponure wysypisko śmieci . Dlaczego tak postępujemy ? Nie mamy świadomości o tym jak wiele znaczy ekologia . Weźmy , więc w garść się ,segregujmy odpady , szanujmy środowisko , śmieci nie rzucajmy gdzie tylko popadnie . Dajmy coś z siebie . Wtedy na naszej planecie będszie pięknie , a my będziemy uśmiechnięci , żę możemy podziwiać jej piękność .
Rozważcie mój list . Wiem , żę trudno będzie Wam poprawić swoje nawyki , ale wystarczy trochę chęci .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T19:14:22+02:00
data....

Drodzy mieszkańcy......

Wszyscy wiemy, że nasza przyroda ulega zniszczeniu i to tylko z naszej winy! Musimy jej pomóc zanim bedzie za późno!
serdecznie i z całego serca apeluje do Was droszy mieszkańcy byście w pełni świadomi z konsekwencji niszczejącej przyrody dali przykład najmłodszemu pokoleniu i razem z cała rodziną sąsiadami przyjaciółmi chronili i dbali o przyrode i ekologię. Sposobów na ochronę jest mnóstwo! Wystarczy jak nie będziecie wyrzucać smieci dookoła. Są przecież kosze. Możecie również skończyć używanie jednorazowych foliowych torebek gdy robicie zakupy. Są teraz dostepne w wielu miejscach ekologiczne materiałowe torby i bardzo tanie.
Drodzy mieszkańcy przemyslcie w głębi serca te prośby i udowodnijcie że potraficie pomóc przyrodzie!
Oddani przyrodzie i ekologii
2 4 2