Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:35:14+01:00
A)

1. More Arabskie
2. Zatoka Meksykańska
3. Morze Norweskie
4. Zatoka Gwinejska
5. Morze Japońskie
6. Zatoka Bengalska
7. Morze Arafura
8. Morze Jawajskie
9. Zatoka Adeńska
10. Morze Koralowe
11. Zatoka Hudsona
12. Morze Czarne
13. Morze Banda
14. Morze Śródziemne
15.Zatoka Karpentaria
16. Morze Czerwone
17. Morze Białe
18. Morze Bałtyckie

b)
przybrzeżne 1,3,5
międzywyspowe 7,8,10,13
międzykontynentalne 12,14,16
wewnątrzkontynentalne 17,18
2 3 2
2010-02-04T18:42:09+01:00
4.
1. M Arabskie
2. Z Meksykanska
3. M Norweskie
4. Z Gwinejska
5. M Japońskie
6. Z Bengalska
7. M Banda
8. M Flores
9. Z Adejska
10. M Koralowe
11. Z Hudsona
12. M Czarne
13. Z Alaska
14. M Śródziemne
15. Z. Karpentaria
16. M. Czerwone
17. M Białe
18. M Bałtyckie
M - morze Z - zatoka
b)
przybrzeżne 1,3,5
międzywyspowe 7,8,10,13
międzykontynentalne 12,14,16
wewnątrzkontynentalne 17,18