Odpowiedzi

2010-02-04T18:34:01+01:00
-zacznij gromadzić potrzebne zapasy
-nie dopuszczaj do żadnych wojen
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:35:38+01:00
- Ograniczam liczbę proletariatu
- Odwołuję dowódców armii na rzecz mocno oddanych sobie(w sposób delikatny, by nie wywołać buntu)
- Zwiększam liczbę urzędników (to kulało w Rzymie)
- Wprowadzam płatne urzędy
- Rezygnuję z sielskiego życia cezara na rzecz faktycznego sprawowania silnej władzy
- Zmieniam sposób zbierania podatków
15 4 15