Nie wiem gdzie można znaleźć wiersz walentynkowy po angielsku. prosiłabym o linki czy przepisany z książki wiersz ( nie wierszyki ani życzenia) który nadawałby się do konkursu recytatorskiego.
jak by się dało proszę o tłumaczenie ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:35:59+01:00
There to to be wind want, that plays your hair.
That delicately ear łaskocze, magic whispers.
There to to be smell want, that irritates senses nicely.
That pursues breath, it strains skin, and it tells to dream secret.
I would like rain byc, that body your .
That brings these shivers błogie, and each nook discovers.
There to to be night want, fire each star on sky.
Supervise your dream and wake up sun for you, to be want.
Become small part of you! But in your blue eyes always .
2010-02-04T18:37:32+01:00
The stars in your smile - Gwiazdy w twoim uśmiechu
The glow of your hair - Żar twoich włosów
Stars always are present - Gwiazdy zawsze są obecne
When you are there - Kiedy tam jesteś

I always can see - Zawsze widzę
The stars in your smile - Gwiazdy w twoim uśmiechu
Spend some time with me - Zużyj trochę czasu ze mną
Please stay for a while - Proszę zostań na chwilę

When you aren't present - Kiedy nie jesteś obecna/y
For only one day - Przez tylko jeden dzień
Since you are not there - Skoro tam nie jesteś
Stars just fade away - Gwiazdy właśnie zanikają

Roses are red, - Róże są czerwone
Violets are blue. - Fiołki są niebieskie
Sugar is sweet, - Cukier jest słodki
And so you are - i taki jesteś Ty
------------------------------------------------