Odpowiedzi

2010-02-04T18:35:59+01:00
1) dostarcza tlen
2) pokarm zwierzęta
3) dostarcz owoców
4) Wykorzystujemy drewno w przemyśle
5) jest to dom dla wielu zwierząt
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:36:53+01:00
Las jest b. ważny gdyż :
- dostarcza nam tlenu
- dostarcza nam świeżego powietrza,
- dostarcza pożywienia
- jest miejscem odpoczynku
- dostarcza drewna
- przeciwdziałaerozji gleb
- przeciwdziała lawinom
4 4 4