3) Zmień znaczenie podanych zdań, używając partykuł czy, no, -że, niech, by, nie. każdej z nich możesz użyć tylko raz.
a) Ciebie miałem na myśli.
b) Ojciec potrafił go nakłonić.
c) Lubisz lody owocowe.
d) Napisz do babci.
e) Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) Odpowiedz na moje pytanie.

3

Odpowiedzi

2010-02-04T18:37:10+01:00
A ) nie ciebie mialem na mysli
b)czy ojciec potrafi go nakłonic?
c)Ze lubisz lody owocowe.
d) No napisz do babci list.
e)Niech marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) By odpwowiedziec na moje pytanie.
20 1 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:37:32+01:00
A) Ciebie nie miałem na myśli.
b) Ojciec by potrafił go nakłonić.
c)Czy lubisz lody owocowe.
d) Napisz,że do babci.
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji.
f) No odpowiedz na moje pytanie.
39 4 39
2010-02-04T18:45:15+01:00
A) Nie Ciebie miałem na myśli.
f) Odpowiedz no na moje pytanie.
d) Napiszże do babci.
b) Ojciec potrafił by go nakłonić.
c) Czy lubisz lody owocowe?
e) Niech Marek dzisiaj zmywa po lekcji.

przepraszam że nie utrzymałam kolejności ;P
19 3 19