Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:10:14+02:00
Nietolerncja jest to jak dla mnie bardzo złe zjawisko. To właśnie przez to jest tyle wojen na świecie. I tyle ludzi już przez z nią z zginęło.
Spójrzmy na czasy drugiej wojny światowej. Hitler był ( i nie tylko on) bardzo nietoleranyjną osobą wobec Żydów. Ilu ludzi zginęło tylko dlatego że było z innego państwa, innej wiary. To jest chore !!! Co trzeba mnie w głowie żeby zabijac takich ludzi. To nie jest przecież czyjąś winą, ze urodził się np. w Izraelu a nie w Niemczech czy w Polsce. Z własnego dośiwadczenia stwierdzam ,że teraz młodzież jest coraz bardziej nie tolerancyjna. Patrzy na wygląd nie na to co w głębi człowieka. To jak i poprzdni przykład pokazuje jak bardzo ludzie w dzisiejszych czasach są nietolerancjni...



Myślę, ze w czymś pomoże.Pozdrawiem :))))
20 3 20
2009-10-07T22:28:13+02:00
Zgadzam się z poprzednią osobą.
Możesz jeszcze dodać o kolonizacji, niewolnictwie itp, to też wiąże się z nietolerancją.
Z literatury myślę, że dobra byłaby "Antygona" (nietolerancja poglądów innych ludzi), czy na przykład teksty z Bibli (dotyczące Samarytanów)
7 3 7