Odpowiedzi

2010-02-04T18:39:08+01:00
-baterie i inne zużyte sprzęty oddaje do specjalnych punktów, to samo z lekami
-nawozy sztuczne(o ile mieszkasz na wsi) dawkuję odpowiednio
-zabieram z plaży wszystko, co ze sobą przyniosłem
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:40:55+01:00
Ja z moją rodziną możemy nie wylewać chemikali lub innych środków.Możemy dawać pieniądze na zbiurki na oczyszczalne.Możemy nie wyrzucać do wody śmieci np. papierków,foli.szkła i wielu innych rzeczy.
1 4 1