Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:40:50+01:00
Złote serce - człowiek przyjazny, uczciwy
kropla smutku - łza
jesienny listonosz- wiatr
oko dnia - okazja dnia
oczy się kleją -chce się spać
ostry zakręt - niebezpieczeństwo
czas leci - mija czas
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:41:00+01:00
Złote serce - być dobrym, pomocnym
ostry zakręt - coś niebezpiecznego
oczy się kleją - chce się spać, jest się zmęczonym
czas leci - czas szybko mija, ucieka
kropla smutku - Małe nieszczęście
jesienny listonosz - wiatr
oko dnia - okazja dnia, coś niepowtarzalnego
1 5 1