Odpowiedzi

2010-02-04T18:40:22+01:00
Ogłoszenie!
Dnia 06.02.2010 odbędzie się wystawa fotografi w Centrum Kultury i sztuki w ...... . Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy. Wstęp wolny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:41:16+01:00
OGŁOSZENIE!!!
Dnia 21 stycznia 2010 roku w Krakowie odbędzie się wystawa fotografii o tematyce " Zima w Krakowie". Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do przyjścia- ulica Zakopiańska 10.



Wszystkie podane informacje wymyślone!!!
2010-02-04T18:41:45+01:00
OGŁOSZENIE
Dnia 17.02.2010r w warszawie na ulicy przedmiescia o godz 17:30 odbedzie sie wystawa fotografii.wszystkich zainteresowanych zapraszamy.wstęp wolny.prosze przyniesc ze soba aparat możliwosc robienia zdięć.