Odpowiedzi

2010-02-04T18:42:42+01:00
No wiec tak
skala to
1:4
1-4
x-16

x=16/4=4
x=4

potrzeba 4 opakowania
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:44:11+01:00
K = 4
P1 : P2 = k² = 4² = 16
P1 - pole powierzchni większego kwadratu
P2 - pole powierzchni mniejszego kwadratu
P2 = P1 : 16
Jeżeli na większą działkę zużyto 16 opakowań, to na mniejszą
trzeba 16 razy mniej , bo jej pole jest 16 razy mniejsze.
Odp. Potrzeba 1 opakowanie.
2010-02-04T18:45:37+01:00
P'/P=k²
P=P':k²
P=16:4²
P=16:16
P=1

Na mniejszą potrzeba 1 opakowanie trawy.
1 1 1